A carica wireless permette di carricà a batteria di u vostru smartphone senza un cable è plug.
A maiò parte di i dispositi di ricarica wireless piglianu a forma di un pad o superficia speciale nantu à quale site u vostru telefunu per permette di carricà.
I telefoni più recenti tendenu à avè un receptore di carica wireless integratu, mentre chì altri necessitanu un adattatore o un receptore separatu per esse cumpatibili.
COME FUNZIONA ?
- Dentru u vostru smartphone hè una bobina d'induzione ricevitore fatta di rame.
- U caricatore wireless cuntene una bobina di trasmettitore di cobre.
- Quandu si mette u vostru telefunu nantu à u caricatore, a bobina di trasmettitore genera un campu elettromagneticu chì u receptore cunvertisce in electricità per a bateria di u telefunu. Stu prucessu hè cunnisciutu com'è induzione elettromagnetica.
Perchè u ricevitore di cobre è e bobine di trasmettitore sò chjuchi, a carica wireless funziona solu per distanze assai brevi. I prudutti di a casa cum'è i spazzole di denti elettriche è i rasoi di rasatura anu utilizatu sta tecnulugia di carica induttiva dapoi parechji anni.
Ovviamente, u sistema ùn hè micca cumplettamente wireless postu chì avete sempre à cunnette u caricatore à a rete o à un portu USB. Solu significa chì ùn avete mai cunnette un cable di carica à u vostru smartphone.
Tempu di post: 24-novembre-2020