Cumu pulisce a pelle di a superficia di u mo caricatore wireless?

Chì duverebbe fà se a pelle nantu à a superficia di carica wireless hè brutta?

Hè faciule !Eliminate u cable d'alimentazione, basta asciugà delicatamente cù un disinfettante per e mani delicate è un pannu umitu, è poi lasciate seccu naturalmente. Attentu à ùn reinserite micca finu à ch'ella hè completamente secca.

Informazioni relative:

caricatore wireless

Cum'è versatile è raffinatu cum'è u vera pelle, ùn restarà micca u listessu per sempre.A cuntrariu di u plasticu più casuale, a pelle invechja in modu naturali per sviluppà una patina unica persunalizatu chì riflette u vostru ghjornu à ghjornu - una espressione senza sforzu di caratteru, persunalizata per voi.Tuttu ciò chì ci vole hè un pocu di cura extra.

caricatore wireless 2

Assicuratevi sempre chì u vostru Caricatore Wireless Dock TS01PU hè scollegatu prima di pulisce, è ùn u micca riattaccatu finu à ch'ellu hè completamente seccu.

I graffii è e macchie sò parti di usu normale.Per rinfriscà a vostra custodia in pelle, basta à strofinate delicatamente cù un sapone di manu delicatu è un pannu umitu, poi lasciate asciugare naturalmente.Per una pulita più profonda, trattate cù un pulitore di pelle - cum'è per i vostri scarpi di pelle preferiti.Assicuratevi chì u Dock Charger Wireless TS01PU hè cumplettamente asciuttu prima di ricollegallu.

caricatore wireless 1

Per più infurmazione, cuntattateci per struzzioni dettagliate nantu à cumu pulisce è cura a vostra pelle.

Prudutti cunsigliati

caricatore wireless 3

LANTAISI Wireless Charger Pad TS01PU Caratteristiche:

[Design unicu]: Ultra-slim, ligeru è durable, occupa assai pocu spaziu è pò esse facilmente trasportatu durante u viaghju o l'affari.100% Leatherette Handmade High Standard cù luce LED.A luce LED vi aiuta à cunnosce u statu di carica.U pad di caricatore wireless quadratu u rende eccezziunale in i monti di caricatori wireless è furnisce una zona di induzione più sensibile. 

[Convenzione di carica cumpleta]: Per assicurà una carica stabile, carica istantaneamente u vostru telefunu simpricimenti mettenduli in u centru di u Pad di carica chì hè l'area di induzione di carica, ma micca un'altra zona di bordu.Ùn fate mai più chjappà cù i cavi di cablazione è scollegamentu, basta à mette è accende.I telefuni ponu esse caricati direttamente attraversu casi protettivi.Casi di gomma/plastica/TPU di menu di 5 mm di spessore solu.Attacchi o carte magnetichi è metallichi impediscenu a carica. 

[Usà più sicuru]: Prutezzione di sovracorrente, Prutezzione di surriscaldamentu, Prutezzione d'alta tensione è Prutezzione di Cortu Circuit.Certificatu CE, RoHS, FCC. U chip ST integratu di caricatore wireless veloce di 5a generazione assicura un rendimentu stabile coerente, schermatura di radiazione, rende l'output più veloce, è un sistema di rinfrescante megliu, pudete cumprà in assicuranza.

[I migliori rigali]: 1 * Caricatore Wireless, 1 * Cavo di Ricarica USB, 1 * Manuale d'Usuariu.Un grande rigalu per i vostri amicu, genitori, parenti per anniversariu, San Valentinu, anniversari, Halloween, Thanksgiving, Natale, etc.Sì avete qualchissia dumande, per piacè cuntattate Evershop in ogni mumentu per una risoluzione.A soddisfazione di tutti i clienti hè i nostri migliori auguri.
【Accetta a persunalizazione di u produttu è a pruduzzioni di cuncepimentu di u prugramma, benvenutu à cuntattateci.】

Quistioni nantu à u caricatore wireless?Mandateci una linea per sapè di più!

Specialized in Solution for powerlines like wireless chargers and adapters etc. ------- LANTAISI


Tempu di Postu: Dec-04-2021