Cumu sceglie u caricatore wireless 2021?Quali telefoni supporta u caricatore wireless?

Oghje, ci sò più è più ricarica rapida wireless.Per l'amichi chì volenu sceglie i caricatori wireless, ma quelli chì ùn cunnosci micca di i caricatori wireless chjaramente, seranu assai fastidiosi.Perchè ùn sanu micca cumu sceglie un caricatore wireless megliu per elli stessi.(Se vulete sceglie u vostru caricatore wireless preferitu da parechje marche, hè abbastanza per leghje stu articulu.)

caricatore wireless 1

PART 1/ Cumu sceglie un caricatore wireless?

1. putenza di uscita:
A putenza di output riflette a putenza teorica di carica di u caricatore wireless. Avà a carica wireless di livellu d'entrata hè 5W, ma stu tipu di velocità di carica hè lenta. Attualmente, a putenza di output hè 15W.

(Nota: U calore serà generatu durante a carica wireless. Quandu sceglite, pudete sceglie un caricatore wireless cù fan cooling.)
Caricatore di u telefuninu
2. Cumpatibilità:
Attualmente, sempre chì supporta a certificazione QI, pò basamente sustene a carica wireless. In ogni casu, assai marche anu lanciatu i so protokolli di ricarica rapida wireless di marca, cusì duvete prestu attenzione quandu sceglite, sè vo circate di ricarica rapida wireless, hè necessariu sapè s'ellu hè cumpatibile cù u protokollu di carica rapida wireless di u vostru propiu mobile. marca di u telefonu.

3. Sicurezza:
A sicurezza hè unu di i normi per pruvà se un caricatore wireless hè bonu o cattivu, allora sceglite un caricatore wireless cù e seguenti proprietà: Proteczione di temperatura, Protezione di pressione differenziale eccessiva di a batteria, Protezione da sovratensione in uscita, Protezione da sovracorrente in uscita, Protezione da sovratensione in uscita, Magnetica Prutezzione di u campu, Prutezzione elettrostatica, Prutezzione di sovratensione d'ingressu, Proteczione di sovraccarico di batteria, Prutezzione di rilevazione di linea di dati, Protezione di u statu di cunnessione di u telefuninu, Prutezzione di impedenza di a strada di carica, Prutezzione di cortu circuitu. Inoltre, deve avè una funzione di rilevazione di u corpu straneru (in a vita, hè faciule per alcuni metalli chjuchi per cascà in u caricatore, chì pò causà alta temperatura); hè megliu di sceglie una funzione anti-slip, perchè hè faciule di spustà quandu a carica wireless, chì affetterà a velocità di carica.

Caricatore wireless 8

4. Marca:
Quandu sceglite un caricatore wireless, ùn sia micca avidità per u prezzu.Assicuratevi di sceglie un affari cù u serviziu dopu-vendita, s'ellu hè pre-vendita, durante-vendita, o dopu-vendita, ci sò miccanismi di trasfurmazioni cumpleta.Hè una guaranzia per i cunsumatori.Lantaisi cerca sempre prudutti d'alta qualità, senza difetti, sicuri è amichevuli di l'ambiente.Puderemu prudutti qualificati, prezzi raghjone è servizii d'alta qualità per suddisfà i nostri clienti.Rassicurà i clienti hè a nostra filusufìa cummerciale, cusì cuntrullemu strettamente a qualità di i nostri prudutti.Per ghjunghje u scopu di u cuntrollu di qualità, avemu stabilitu un dipartimentu cumpletu di cuntrollu di qualità per assicurà a pruduzzioni di prudutti d'alta qualità.Ùn ci hè micca risicu à sceglie noi.

5. Valore di l'apparenza:
Stu dipende di preferenza persunale, certi pirsuni cum'è 2.5D Toughened Glass superficia + Casu di lega d'aluminium, pensanu chì high-end; Alcune persone piace ABS + PC (materiale ignifugu), perchè hè assai portabilità.

6. Stile:
Ci sò parechji stili di carica wireless attualmente in u mercatu, cumprese

1. Caricatore wireless Desktop;
2. Charger wireless verticale;
3. Caricatore wireless Car;
4. Charger wireless magneticu;
5. Adapter charger wireless;
6. Caricatore wireless long distance,etc.

 

Caricatore wireless 2

PART 2 / Quali telefoni supporta u caricatore wireless?

Supporta tutti i dispositi di carica wireless attivati ​​o i dispositi cù ricevitori, cum'è mostra in a figura:

 

caricatore wireless (8)


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021