Chì sò i benefici di a carica wireless?

Una di e cose chì sentemu più dopu chì i cunsumatori utilizanu a carica wireless Qi per a prima volta hè "hè cusì simplice" o "cumu aghju passatu senza ricarica wireless prima?" A maiò parte di a ghjente ùn capisce micca a cunvenzione di a carica wireless finu à chì l'utilizanu in tutta a so vita di ogni ghjornu.

caricatore wireless (9)

Avete mai sperimentatu questu prima?

Quandu avete caricatori wireless Qi da u vostru lettu, in a vostra vittura, à u travagliu o in viaghju, pudete avè cunfidenza è ùn avete mai preoccupatu di una bateria morta. A maiò parte di l'utilizatori di a ricarica wireless trovanu chì facenu "pastura di putere", vale à dì invece di mette u so telefunu solu nantu à una scrivania, una tavola o una cunsola di vittura quandu ùn sò micca in usu, u mettenu nantu à u so caricatore wireless Qi. S'ellu ci vole à aduprà u so telefonu, solu piglià lu. Nisun filu per fumble è u so telefunu mantene una carica sana tuttu u ghjornu senza mancu pensà à carica.

https://www.lantaisi.com/upright-wireless-charging-stand-10w-best-wireless-charging-stand-product/

Probabilmente avete intesu parlà di a carica wireless chì hè incrustata in i telefoni cum'è i novi iPhones o i dispositi Samsung. Ma ciò chì pudete micca sapè hè chì a ricarica wireless Qi hè digià stallata in millaie di lochi publichi in u mondu sanu, cù più aghjuntu ogni ghjornu. Puderete digià truvà punti di ricarica wireless in alberghi, aeroporti, saloni di viaghju, ristoranti, caffè, imprese, stadi è altri lochi publichi. Pudete ancu truvà ricarica wireless installata in più di 80 mudelli di vitture da Mercedes-Benz à Toyota o Ford.

SW09-EN_08

Avà Lantaisi sò travagliendu duramente per sviluppà è pruduce caricatori wireless affidabili per purtà più sorprese à u publicu. Sì avete un pianu o idea, pudemu ancu furnisce un supportu tecnicu è realizà a produzzione di massa. Ùn ti preoccupa micca! Simu cumpostu di un gruppu di tecnichi è vendite cù una sperienza ricca in a ricarica wireless di u telefuninu. I tecnichi, chì anu 15 ~ 20 anni di sperienza in a gestione di a produzzione, u schema di trasfurmazioni di a tecnulugia è u sapè fà in u campu di ricarica wireless, sò da Foxconn, Huawei è altre cumpagnie rinumate. Vi furnimu un serviziu one-stop, post-vendita permanente di ottimisazione è innuvazione.

https://www.lantaisi.com/contact-us/

Per più infurmazione, cunsultateci, seremu à u vostru serviziu in 24 ore.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021